Skip to content

Main navigation

  • SEKTORER

    Maritime (English) Maritime (English)
    Energy (English) Energy (English)
    Food and beverage (English) Food and beverage (English)
    DNV Cyber (English) DNV Cyber (English)
    Business Assurance Business Assurance
    Supply Chain and Product Assurance (English) Supply Chain and Product Assurance (English)
    Research and development (English) Research and development (English)
    Digital Solutions (English) Digital Solutions (English)
  • INDSIGT

    SECTOR INSIGHTS

    Maritime (English) Energy (English) Food & Beverage (English) Business Assurance Automotive & Aerospace (English) Healthcare (English)
    Energy Transition (English) Energy Transition (English)
    Safety and risk (English) Safety and risk (English)
    Artificial intelligence (English) Artificial intelligence (English)
    ESG and sustainability (English) ESG and sustainability (English)
    Cybersecurity (English) Cybersecurity (English)
  • OM OS

    DNV GROUP

    About us (English) Corporate governance (English) Research & development (English) Joint industry projects (English) Sustainability (English) DNV ventures (English) Annual reports (English)
    Our history (English) Our history (English)

    OM VORES HOVEDSEKTORER

    Maritime (English) Energy Systems (English) Business Assurance Supply Chain & Product Assurance (English) Digital Solutions (English) Veracity data platform (English)
    Rules and standards (English) Rules and standards (English)

    KARRIERER

    Overview (English) Job opportunities (English) Why DNV? (English) Diversity & inclusion (English)
    Life @ DNV (English) Life @ DNV (English)

    MEDIER

    Newsroom Statistics and insights (English) Events (English) Podcast: Trust and transformation (English) Blog: Energy in transition (English)
    Contact us (English) Contact us (English)
  • Sign in to Veracity

HOVEDSIDER

  • Global - DNV.com
  • China
  • Germany
  • Italy
  • Netherlands
  • Norway
  • Spain
  • United Kingdom
  • USA

LOKALE WEBSTEDER:

  • Africa (French)
  • Africa (English)
  • Argentina
  • Australia and NZ
  • Belgium
  • Brazil
  • Canada
  • Chile
  • Croatia
  • Czech Republic
  • France
  • Finland
  • Hungary
  • India
  • Japan
  • Korea
  • Malaysia
  • Mexico
  • Middle East
  • Poland
  • Singapore
  • Slovakia
  • Sweden
  • Taiwan
  1. Business Assurance
  2. ViewPoint, the DNV customer community
  3. viewpoint-surveys
  4. ViewPoint undersøgelser

ViewPoint undersøgelser

ViewPoint - the DNV GL customer community

DEL:

Vores ViewPoint undersøgelser gennemføres i samarbejde med det internationale forskningsinstitut GFK, hvor vi invitere vores community til at bidrage med deres synspunkt og holdninger til et udvalgt emne, der kan spænde fra et emne omkring arbejdsmiljø til water management.

Fællesnævneren for alle undersøgelser er imidlertid, hvorledes du opbygger en virksomhed gennem bæredygtige resultater.

Madspild og -tab i værdikæden

Madspild og -tab i værdikæden

Hvordan griber virksomheder kunstig intelligens-udvikling an?

Hvordan griber virksomheder kunstig intelligens-udvikling an?

Er virksomhederne engagerede i bæredygtighed?

Er virksomhederne engagerede i bæredygtighed?

Er bestikkelse og korruption stadigvæk med på virksomhedernes dagsorden?

Er bestikkelse og korruption stadigvæk med på virksomhedernes dagsorden?

Udnytter virksomhederne fordelene ved diversitet og inklusion?

Udnytter virksomhederne fordelene ved diversitet og inklusion?

Hvad betyder noget for forbrugerne i den cirkulære omstilling?

Hvad betyder noget for forbrugerne i den cirkulære omstilling?

Der er behov for at gå over til en mere bæredygtig levevis.

Hvordan omstiller virksomheder sig til den cirkulære økonomi?

Hvordan omstiller virksomheder sig til den cirkulære økonomi?

En cirkulær økonomi er et skift fra traditionelle produktions- og forbrugsmønstre.

Konkurrencefordel gennem modstandskraft i forsyningskæden

Konkurrencefordel gennem modstandskraft i forsyningskæden

Pandemien har udfordret forsyningskæder over hele verden.

Hvad betyder meget for forbrugerne, når de køber mad- og drikkevareprodukter?

Hvad betyder meget for forbrugerne, når de køber mad- og drikkevareprodukter?

Fødevaresikkerhed er helt klart den primære bekymring for forbrugerne, og de har en tendens til at have tillid til, at brands opfylder den.

Er du DNV-kunde og ønsker du at blive en del af ViewPoint-fællesskabet?

Kom til os

FØLG OS:

OM DNV

  • About DNV
  • Bæredygtighed
  • Jobs
  • Annual reports

KONTAKT:

  • Kontakt DNV
  • Office Locator
  • Media kontakter
  • Veracity.com
  • Privacy Statement
  • Terms of Use
  • Copyright © DNV AS 2025
  • Information om cookies

Varemærkerne DNV GL®, DNV®, Horizon Graphic og Det Norske Veritas® tilhører virksomheder i Det Norske Veritas-koncernen. Alle rettigheder forbeholdes.

WHEN TRUST MATTERS