Vores ViewPoint undersøgelser gennemføres i samarbejde med det internationale forskningsinstitut GFK, hvor vi invitere vores community til at bidrage med deres synspunkt og holdninger til et udvalgt emne, der kan spænde fra et emne omkring arbejdsmiljø til water management.
Fællesnævneren for alle undersøgelser er imidlertid, hvorledes du opbygger en virksomhed gennem bæredygtige resultater.

Madspild og -tab i værdikæden

Hvordan griber virksomheder kunstig intelligens-udvikling an?

Er virksomhederne engagerede i bæredygtighed?

Er bestikkelse og korruption stadigvæk med på virksomhedernes dagsorden?

Udnytter virksomhederne fordelene ved diversitet og inklusion?

Hvad betyder noget for forbrugerne i den cirkulære omstilling?
Der er behov for at gå over til en mere bæredygtig levevis.

Hvordan omstiller virksomheder sig til den cirkulære økonomi?
En cirkulær økonomi er et skift fra traditionelle produktions- og forbrugsmønstre.

Konkurrencefordel gennem modstandskraft i forsyningskæden
Pandemien har udfordret forsyningskæder over hele verden.

Hvad betyder meget for forbrugerne, når de køber mad- og drikkevareprodukter?
Fødevaresikkerhed er helt klart den primære bekymring for forbrugerne, og de har en tendens til at have tillid til, at brands opfylder den.